Avesterra Group подвоїла потужності і готується до виходу на нові експортні ринки
Avesterra Group, одна з найбільших українських груп у птахівництві та агропереробці, продовжує масштабування виробництва та інвестиції в Україну.
Компанія працює за повним циклом – від вирощування курчат і виробництва кормів до переробки, пакування та логістики – і випускає курятину під брендами «Епікур», «Чебатурочка» та Delika.
«Найважливіше зараз – стабільність. У воєнний час кожен день роботи підприємства – це внесок у продовольчу безпеку України. Наші найближчі кроки – гарантія безперебійної роботи виробництв, збереження робочих місць і вихід на нові експортні ринки», – повідомила ТСН генеральна директорка Avesterra Group Світлана Собіпан.
У 2025 році Avesterra Group відкрила на Волині один із найсучасніших м’ясопереробних комплексів країни. Новий завод площею майже 30 тис. квадратних метрів, розрахований на 13 500 бройлерів/год, оснащений обладнанням провідних виробників і включає понад 50 виробничих і допоміжних споруд. Обсяг інвестицій – понад 60 млн євро.
«Внутрішній ринок залишається головним для нас – передусім ми маємо забезпечувати українців якісними продуктами. Водночас війна показала, що бізнес не може покладатися лише на один ринок. Експорт – це не тільки нові можливості для компанії, а й стратегічна підстраховка для економіки країни. Ми бачимо великий потенціал у країнах Європейського Союзу, де є попит на продукцію з України, а також у країнах Близького Сходу. Для нас це не просто бізнес, це внесок у формування позитивного іміджу України як надійного постачальника якісних продуктів харчування», — додає Собіпан.
Співвласник Avesterra Group Дмитро Добкін наголошує:
«Сьогодні наша компанія зосереджена на розвитку в Україні та на виході на нові ринки. Це для нас принципове питання: ми бачимо своє майбутнє лише у вільній, незалежній та європейській Україні».
Він впевнений, що після завершення війни їхні можливості значно розширяться: зможуть масштабувати бізнес, активніше інвестувати та нарощувати експорт.

«Але навіть зараз ми не стоїмо на місці – готуємо основу для майбутнього розвитку», – каже Добкін.
Компанія входить у топ-4 виробників курятини в Україні та виробляє до 60 тис. тонн продукції щороку. Від початку повномасштабної війни Avesterra Group сплатила понад 1 млрд грн податків, інвестувала у виробництво понад 2 млрд грн і передала на допомогу ЗСУ та благодійність понад 12 млн грн (зокрема 34 тонни курятини — для армії та гуманітарних програм). На підприємствах групи працює 1 525 фахівців; 194 співробітники мобілізовані до ЗСУ.
Окремий фокус – якість і безпека. Продукція компанії виготовляється відповідно до міжнародних стандартів HACCP, ISO, HALAL Global; впроваджено сучасні практики екологічної інженерії, зокрема очисні споруди з мембранною фільтрацією, що мінімізують вплив на довкілля. Лінійка брендів охоплює різні сегменти: «Епікур» – курятина, вирощена без антибіотиків і гормонів; «Чебатурочка» – доступні позиції для щоденного споживання; Delika – преміальна продукція без штучних ін’єкцій, сертифікована HALAL та представлена на 25 експортних ринках (без постачань до РФ, Білорусі та тимчасово окупованих територій).
Компанія інвестує і в людей: офіційна зайнятість, соціальні гарантії, бронювання критично важливих спеціалістів, внутрішнє навчання. Для залучення кадрів Avesterra Group активно співпрацює з місцевими громадами та освітніми закладами; сьогодні відкриті вакансії у виробництві, логістиці, вирощуванні та технічних спеціальностях.